Hur blir man medlem och vilka förmåner får man?

Teatervänner!
Välkomna till en ny säsong med scenkonst! Som medlem har man förmånen att på ett flexibelt sätt boka abonnemang till mycket förmånliga priser. Extra lågt pris är det för ungdomar och studerande.

Nytt för hösten är att vi erbjuder tre möjligheter att abonnera!
De traditionella för scenkonst respektive ”Digitala Studion” – och att de två nu går att kombinera! Kravet för det senare är att man väljer totalt minst fem föreställningar som kan kombineras som man önskar: fyra + 1, eller 3 + 2. Givetvis får man också boka fler än fem, men minst en måste ingå i något av abonnemangen.

Man kan bli medlem i Riksteatern Skövde när som helst. Man kan också vara medlem i förening utan att teckna abonnemang och komma i åtnjutande av medlemskapets fördelar, bl a rabatt på de flesta ordinarie biljetter. Vi hjälper dig gärna med ansökan om medlemskap.

scenpass”Scenpass Sverige” är beviset på medlemskap i Riksteatern Skövde. Scenpasset berättigar också till andra rabatter. Medlemskapet i föreningen blir därför extra värdefullt för de som är intresserade av kulturutbudet på andra orter. För mer information om medlemskapets förmåner, besök www.riksteatern.se eller www.scenpass.se.

KOSTNAD FÖR MEDLEMSKAP
Ordinarie (vuxen) medlem: 150 kr
Gift/Sambo (på samma adress som ordinarie medlem): 80 kr
Ungdom (t o m 25 år/samt med CSN/Studentkort): 50 kr

Även en förening, organisation eller ett företag kan vara medlem i Riksteatern
Skövde. Kostnad för förening/organisation; 250:-/år, för företag; 500:-/år. Vi har förmånliga erbjudanden för dessa! Kontakta Kulturavdelningen.

Presentkort

Vi vill också påminna om följande
Serveringen i Restaurang Sällskapet är öppen även före föreställningarna. Inget insläpp görs efter föreställningens början. Fotografering och/eller bandupptagning under föreställning är ej tillåten.

hostens program
Höstens program»