Hur blir man medlem och vilka förmåner får man?

Teatervänner!
Välkomna till en ny säsong med scenkonst! Som medlem har man förmånen att på ett flexibelt sätt boka abonnemang till mycket förmånliga priser. Extra lågt pris är det för ungdomar och studerande.

smart
Som medlem i Riksteatern Skövde kan man för höstsäsongen bli teater-Smart på tre olika sätt.

Uppge namn och adress för de som önskar Teater-smartbiljetter. För de till och med 24 års ålder, eller studerar med CSN/Studentkort, måste detta anges på beställningen.

Varje person väljer fritt, men minst 3, av produktionerna inom respektive serie.
Bli teater-SMART och kombinera Digitala Studion och scenproduktionerna. Välj då minst tre från den ena serien och en från den andra, eller 2 - 2. Alltså totalt minst fyra produktioner.
Enstaka biljetter kan köpas tillsammans med beställningen, men endast för ungdomar t o m den termin de slutar gymnasiet.

Sänd in beställningen till Riksteatern Skövde, c/o Skövde Kulturhus, Box 404, 541 28 Skövde, eller boka per telefon, 0500 – 49 80 99, till och med onsdag 20 september. För öppettider – se ovan.

Beställda SMART-biljetter utlämnas i Informationsdisken, Skövde Kulturhus: fredag 22 september, kl 11 – 13, 14 - 19, samt lördag 23 september kl 11 – 17. Vi sänder också biljetterna mot postförskott (mot tillägg). Ej uthämtade SMART-beställningar sänds mot postförskott. Köpta biljetter återlöses ej.

scenpass”Scenpass Sverige” är beviset på medlemskap i Riksteatern Skövde. Scenpasset berättigar också till andra rabatter. Medlemskapet i föreningen blir därför extra värdefullt för de som är intresserade av kulturutbudet på andra orter. För mer information om medlemskapets förmåner, besök www.riksteatern.se eller www.scenpass.se.

KOSTNAD FÖR MEDLEMSKAP
Ordinarie (vuxen) medlem: 150 kr
Gift/Sambo (på samma adress som ordinarie medlem): 80 kr
Ungdom (t o m 25 år/samt med CSN/Studentkort): 50 kr

Även en förening, organisation eller ett företag kan vara medlem i Riksteatern
Skövde. Kostnad för förening/organisation; 250:-/år, för företag; 500:-/år. Vi har förmånliga erbjudanden för dessa! Kontakta Kulturavdelningen.

Presentkort

Vi vill också påminna om följande
Serveringen i Restaurang Sällskapet är öppen även före föreställningarna. Inget insläpp görs efter föreställningens början. Fotografering och/eller bandupptagning under föreställning är ej tillåten.

hostens program
Höstens program»